Jaarverslag 2017 gepubliceerd

7 augustus 2018 Wat levert uw steun aan het Epilepsiefonds op?

Het Epilepsiefonds verantwoordt ieder jaar graag hoe er gewerkt wordt en wat er bereikt is. Deze resultaten worden samengevoegd in een jaarverslag. Hierin kunt u de belangrijkste resultaten en ontwikkelingen van het afgelopen jaar lezen.

Epilepsie heeft een ingrijpende invloed op het leven van mensen. Zo’n 180.000 mensen in Nederland hebben de diagnose epilepsie. Als Epilepsiefonds gebruiken we onze middelen voor voorlichting, wetenschappelijk onderzoek en hulpverlening, waaronder aangepaste vakantiereizen voor mensen met epilepsie. De resultaten van 2017 vindt u in ons jaarverslag. Deze kunt u hier lezen.

Verkort jaarverslag

De belangrijkste resultaten hebben we voor u samengevat in een verhelderende afbeelding. Deze vindt u hier.

Jaarverslag 2017 gepubliceerd

Bartimeus Fonds
fondsen.org

Geluksmomenten